dinsdag 10 mei 2011

Goed en goedkoop je ramen tinten

Foto’s en tekst: Henri.

Dat kan ook in de omgeving van Rotterdam.

Dus voor alle Daciasten die hun Dacia voor de komende lange en hete zomer nog van warmte werende raamfolie willen voorzien is dit wellicht een prima tip.

Dacia Logan MCV Henri 01

Ramen van je MCV laten tinten (omgeving Rotterdam)

Na een eerder op de site geplaatst artikel te hebben gelezen over het tinten van ramen,is mijn interesse hiervoor ook gewekt en ben ik op zoek gegaan naar een bedrijf om dit voor mij te laten uitvoeren in de regio Rotterdam (omdat het genoemde bedrijf in het eerder geplaatste bericht te ver weg is voor mij).

Dacia Logan MCV Henri 02

Na een zoektocht op internet ben ik bij www.sunstop-autofilm.nl uitgekomen en zij hebben mijn MCV voorzien van LLumar tintfolie.
En ik moet zeggen naar tevredenheid, ik heb het raamfolie vanaf de B-stijl+achterdeuren laten plaatsen.
Ze hebben de passagiers ramen gedemonteerd om het hele raam te kunnen voorzien van tintfolie.

Hiervoor heb ik 225 euro betaald en ik mocht dit melden dat dit ook voor eventuele andere Dacia geïnteresseerden zou gelden (vraag eerst een prijsopgave aan voor de zekerheid).

M.v.g. Henri

Dacia Logan MCV Henri 03

Heb jij ook een tip waar je bijvoorbeeld goedkoop en goed je ramen kan laten tinten, bestickeren, sidebars, dubbele uitlaat plaatsen en/of een uitstekende service van een dealer of garage.

Stuur je verhaal, liefst met foto’s, naar ons email adres:

mcvjournaal email

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties 2011 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs en techniek vind je Hier en alles over tuning Hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten