dinsdag 12 april 2011

Bumperbeschermer Dacia

Foto en tekst: Hans.

Na lang zoeken heb ik eindelijk een mooie bumperbeschermer gevonden.

Ik wilde dit al heel lang want we hebben twee honden en met het instappen van de honden ging het al snel mis.

In de kunststof bumper zag je krassen zitten van de nagels, dit ging ons steeds meer storen.

Dus toen ben ik gaan zoeken op internet , telkens kwam ik op de zelfde bumperbeschermer uit die ook van kunststof is en zwart is.

Bumperbescherming 02

Omdat de originele bumper ook al zwart is aan de bovenkant vond ik dit niet staan, dus ik ging weer verder zoeken en dacht ik kijk eens op marktplaats.

Daar staan verschillende aanbieders die bumperbeschermers aanbieden in RVS.

ik heb daar een aantal van gemaild, waaronder www.bobtuning.nl.

Ik kreeg snel bericht en bij deze firma kon je ook nog je eigen naam van de auto erop laten zetten.

Dat sprak mij gelijk aan en heb toen besloten om het te doen.

Ik kreeg netjes een mailtje wat ik moest betalen en hoelang het zou duren voordat ik hem binnen zou krijgen en dat als hij hem opgestuurd had een mailtje zou sturen. Daar heeft hij zich aan gehouden.

De dag dat ik het pakketje binnen kreeg ging ik het gelijk uitpakken, het zat goed ingepakt in een grote doos met een hoop plastic erin zodat hij niet kon beschadigen.

Eerst de bumper goed schoongemaakt en goed vetvrij gemaakt, zodat de bumperbeschermer goed vastgeplakt kon worden.

Hierbij een foto en dan kun je zelf beoordelen, ik vind het erg geslaagd.

Groetjes, Hans.

Bumperbescherming 01

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties 2011 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs en techniek vind je Hier en alles over tuning Hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten